26
03 2021
Dominik Pietraszek Grodzisk News
26.03.2021, godz. 12:48
Grodziski magistrat ogłosił właśnie, że od poniedziałku urząd będzie ograniczał przyjmowanie interesantów.
– Od dnia 29 marca 2021 r. w związku ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim wykonywać będzie zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum – poinformował dziś magistrat.
Dokumenty i wnioski interesanci mogą wysyłać pocztą na adres (Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki) lub skorzystać z platformy EPUAP. Można także wrzucić dokumenty do skrzynki przed wejściem do Sali Obsługi Mieszkańca w budynku głównym, ul. T. Kościuszki 32a – klatka A.
Urzędnicy zachęcają też do kontaktu telefonicznego pod numerami 22 755 55 34 lub 22 755 20 16 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. Poniedziałek 9.00–18.00, wtorek-czwartek 8.00–16.00, piątek 8.00–15.00. Więcej informacji na temat załatwiania spraw urzędowych tutaj.
Jeżeli chodzi o Urząd Stanu Cywilnego, to bezpośrednia obsługa mieszkańców będzie możliwa tylko w zakresie spraw z zakresu dotyczących akt Urzędu Stanu Cywilnego – po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Zapisy pod numerem telefonu 22 755 62 40 lub 22 463 46 18.
Pozostałe informacje dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowiecki, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Kas Urzędu Miejskiego są dostępne tutaj.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.