26
03 2021
Dominik Pietraszek Grodzisk News
26.03.2021, godz. 12:48
Grodziski magistrat ogłosił właśnie, że od poniedziałku urząd będzie ograniczał przyjmowanie interesantów.
– Od dnia 29 marca 2021 r. w związku ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim wykonywać będzie zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum – poinformował dziś magistrat.
Dokumenty i wnioski interesanci mogą wysyłać pocztą na adres (Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki) lub skorzystać z platformy EPUAP. Można także wrzucić dokumenty do skrzynki przed wejściem do Sali Obsługi Mieszkańca w budynku głównym, ul. T. Kościuszki 32a – klatka A.
Urzędnicy zachęcają też do kontaktu telefonicznego pod numerami 22 755 55 34 lub 22 755 20 16 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. Poniedziałek 9.00–18.00, wtorek-czwartek 8.00–16.00, piątek 8.00–15.00. Więcej informacji na temat załatwiania spraw urzędowych tutaj.
Jeżeli chodzi o Urząd Stanu Cywilnego, to bezpośrednia obsługa mieszkańców będzie możliwa tylko w zakresie spraw z zakresu dotyczących akt Urzędu Stanu Cywilnego – po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Zapisy pod numerem telefonu 22 755 62 40 lub 22 463 46 18.
Pozostałe informacje dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowiecki, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Kas Urzędu Miejskiego są dostępne tutaj.
no to już teraz OFICJALNIE pierwsza czynność "urzędnika" nalać wody do czajnika,a reszta dnia jakość tam "przeleci".
niedoszły "petent"
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.