16
05 2017
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
16.05.2017, godz. 08:22
Odkąd pod koniec marca Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet oraz płatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu, skorzystano z tych opcji już kilkanaście tysięcy razy. Czyżby nowe kanały zakupu biletów miały w przyszłości zdominować sprzedaż stacjonarną?
Od chwili wprowadzenia opcji zakupu biletu przez internet, czyli od 30 marca, sprzedano już ponad 15 tysięcy biletów. Nie mniejszą popularnością według Kolei Mazowieckich cieszy się sprzedaż bezgotówkowa ? od końca marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartą płatniczą. ? To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie, od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tego rodzaju transakcji ? wyliczają pracownicy KM.
? Cieszymy się, że oba udogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbym podkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są także wygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopiero początek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności za bilet - powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.