reklama Grodzisk Mazowiecki
TEMATY NA CZASIE:
inwestycje
CPK
wypadki
policja
wyłączenia prądu
grille gazowe

09

12 2019

Kilka firm chętnych do przebudowy ul. Herberta. Ceny akceptowalne


Grodzisk News

podziel się na Facebooku podziel się na Twitterze podziel się na Pinterest podziel się na WhatsApp

Kilka firm chętnych do przebudowy ul. Herberta. Ceny akceptowalne - Grodzisk News


Milanówek otworzył wreszcie ? po kilku przesunięciach terminu ? oferty na kompleksową przebudowę ul. Herberta (dawniej Fiderkiewicza) w Milanówku. Pięć firm zgłosiło gotowość do realizacji inwestycji, z czego propozycje cenowe czterech mieszczą się w założeniach budżetowych magistratu.


W postępowaniu przetargowym Milanówek bierze pod uwagę trzy kryteria: prócz ceny, są to jeszcze okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę oraz doświadczenie przy wykonaniu i koordynacji tego rodzaju przedsięwzięć. Najkorzystniejszej pod względem całościowej oceny wypada oferta warszawskiej firmy Fal-Bruk, która zażyczyła sobie ?tylko? nieco ponad 2,4 mln, a dodatkowo gotowa jest udzielić najdłuższej gwarancji ? 108 miesięcy (ex aequo z inną firmą) i legitymuje się największym doświadczeniem (w tym względzie na równi z inną jeszcze firmą). Zgodnie z polskim prawem o zamówieniach publicznych decydujące znaczenie i tak ma najniższa cena. Warto jednak dodać, że trzy inne firmy również nie przekraczają cenowej granicy ustawionej przez Milanówek na poziomie 3,6 mln zł. O wyborze oferenta zdecyduje więc weryfikacja formalno-merytoryczna. W grze może być nawet firma MKL-BUD z Warszawy. Złożyła jednak ofertę przekraczającą 3,7 mln zł i daje krótszą gwarancję. Pełne zestawienie ofert tutaj. Tymczasem przypomijmy. Ze specyfikacji zamówienia dowiadujemy się, iż w rezultacie przebudowy powstanie ulica z jezdnią o szerokości 5,5 metra. Na odcinku od Piłsudskiego do Krótkiej będzie jednokierunkowa w stronę ul. Piłsudskiego z jezdnią o szerokości czterech metrów i pochyleniem jednostronnym. Wzdłuż ulicy zostanie wybudowany dwustronny chodnik o zmiennej szerokości w granicach 1,25 m ? 3,00 m. Skrzyżowania z drogami poprzecznymi zaprojektowano jako wyniesione. Powierzchnia podwyższona jest o 10 cm, a długość rampy najazdowej wynosi 1 m. Pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Piłsudskiego i ul. Krótką zaprojektowano skośne miejsca parkingowe o wymiarach 5,7m x 2,5m. Szerokości zjazdów dostosowane zostały do szerokości bram, a w miejscach połączenia z jezdnią zastosowano skosy 1:1 na długości 1 m. Krawędzie jezdni ograniczono krawężnikami drogowymi betonowymi, obniżonymi w miejscach występowania zjazdów na posesje, krawędzie chodnika obrzeżami betonowymi, a zjazdów wtopionymi opornikami betonowymi. Spadki jezdni i elementów wokół niej dostosowano tak, bby deszczówka spływała z drogi. Z przetargu dowiadujemy sie jednocześnie, że inwstycja będzie podzielona na etapy. Pierwszą fazę inwestycji na odcinku od Piłsudskiego do Krótkiej wykonawca ma przeprowadzić w całości i otworzyć dla mieszkańców Milanówka. ? Pozostałe etapy należy wykonywać od wcześniej zakończonego etapu w kierunku ulicy Warszawskiej. Wykonawca ustali z zamawiającym kolejne etapy i terminy ich oddawania do użytkowania w postaci harmonogramu ? czytamy dalej w specyfikacji. Przebudowa ul. Herberta ma się zakończyć w ciągu roku od podpisania umowy, a zarazem nie później niż do 30 listopada 2020 r.





💬︎   dodaj komentarz








📰︎ NAJPOPULARNIEJSZE



💬︎ NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE



odwiedź nasz profil na FB

Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.