21
01 2023
Dominik Pietraszek Grodzisk News
21.01.2023, godz. 20:00
W wyniku intensywnych opadów mokrego śniegu wiele sieci energetycznych zostało uszkodzonych. Tysiące mieszkańców w naszym rejonie było bez prądu. Energetycy zapewniają, że wszystkie awarie powinny zostać usunięte w ciągu 24–48 godzin.
Wielu mieszkańców w godzinach popołudniowych zgłaszało nam przerwy w dostawach energii. Niektórzy prądu nie mają od rana jak część mieszkańców Radoń, czy Grodziska Mazowieckiego. Jak udało nam się dowiedzieć, w rejonie energetycznym Pruszków, który obejmuje m.in. Grodzisk, Milanówek, czy Brwinów prądu w szczytowym momencie nie miało nawet 5 tys. odbiorców.
Zgodnie z aktualizacją na godz. 18.00, podaną przez PGE Dystrybucja na wznowienie zasilania oczekuje część mieszkańców gmin: Grodzisk, Milanówek, Brwinów, Podkowa Leśna, Żabia Wola, a także Jaktorów i Nadarzyn. Energetycy zapewniają, że trwają intensywne naprawy sieci. – Wszystkie nasze brygady są na nogach, regularnie usuwamy uszkodzenia. Gdy przechodził ten najcięższy front, to nasi monterzy naprawiali jedno uszkodzenie, a w kolejnych dwóch miejscach występowały nowe awarie. Teraz już tendencja jest spadkowa, jeżeli chodzi o awarie na liniach magistralnych to mamy już ich 0. Natomiast usuwane są głównie awarie już mniej poważne, lokalne jak np. przyłącza do domów. Nie mają one już charakteru awarii masowych – mówi nam Andrzej Murawski, koordynator ds. komunikacji warszawskiego oddziału PGE Dystrybucja.
Kiedy wszystkie awarie zostaną usunięte? – Myślę, że ze wszystkimi reklamacjami uporamy się w ciągu jednego-góra dwóch dni – zaznacza Andrzej Murawski.
Przedstawiciel PGE zachęca wszystkich użytkowników do instalacji aplikacji „991 Assistant – PGE Dystrybucja”. – Jest ona dostępna zarówno na App Store jak i Google Play. Dzięki niej można bez problemu m.in. zgłosić awarię, czy sprawdzić aktualny status awarii. W sytuacji wystąpienia wielu awarii jednocześnie nasze linie telefoniczne są mocno obciążone, a taka aplikacja nam umożliwi sprawne zgłoszenie i szybki dostęp do informacji – opisuje Murawski.
ZOBACZ TEŻ
Niestety dziś infolinia PGE, znów nie sprostała wyzwaniu. Nie tylko brak komunikatów to jeszcze brak informacji od operatora, który nie wiedział, że nie ma żadnych informacji pod 991. Przy kolejnej próbie rozmowy, po połączeniu z operatorem, niestety zostałem rozłączony.
Ja
Copyright © 2014-2023 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.