06
07 2016
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
06.07.2016, godz. 19:40
Milanówek jest kolejną gminą w regionie, która chce wprowadzić dedykowany SMS-owy system powiadamiania mieszkańców. Na razie samorząd jest na etapie opracowywania szczegółów działania mechanizmu. Można się jednak spodziewać, że zakres będzie podobny jak w przypadku innych gmin.
SMS-owa informacja o awariach prądu, braku wody w kranach, zmianie terminu odbioru śmieci i innych bieżących wydarzeniach ważnych z punktu widzenia mieszkańców to mechanizm, który stosuje wiele samorządów w całym kraju. Do tej pory większość korzystała z platformy Samorządowego Informatora SMS, ale dawał on ograniczone możliwości rozsyłania powiadomień, m.in. dlatego, że definiował tylko trzy grupy tematyczne. Kolejne gminy decydują się więc na stworzenie własnych systemów.
Jak do tej pory dedykowane aplikacje powiadamiania mieszkańców. uruchomiły Baranów, Żabia Wola oraz Podkowa Leśna. Teraz do wdrożenia takowego szykuje się Milanówek.
? Przygotowujemy się do wdrożenia systemu powiadomień SMS. Kolejne informacje o dalszych działaniach w tym kierunku będziemy państwu przekazywać na bieżąco ? poinformował milanowski magistrat, a to nie wszystko. ? Przygotowujemy miejsca, w których znajdą się nowe tablice informacyjne oraz wdrożymy metody utrzymywania na nich ładu i przejrzystości informacyjnej ? dodają urzędnicy.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.