23
04 2020
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
23.04.2020, godz. 07:25
Epidemia koronawirusa w Polsce odciska piętno na przeróżnych dziedzinach naszego życia. Trudniej załatwić dziś wiele spraw urzędowych ze względu na obostrzenia sanitarne. Grodzisk na dniach chce wprowadzić istotne usprawnienia, przy zachowaniu wymogów bezpieczeństwa.
Punkt obsługi mieszkańca ma zostać zorganizowany w taki sposób, by kontakt z urzędnikiem był maksymalnie bezpieczny. Mieszkaniec chcący załatwić daną sprawę będzie rozmawiał z pracownikiem urzędu za pośrednictwem mikrofonów, zaś instrukcje i dyspozycje będzie można wykonać przy użyciu monitorów. Urzędnika ma też oddzielać od interesanta specjalna szyba. ? To środki bezpieczeństwa konieczne w czasach pandemii, ale pozwalające wrócić do codzienności. Wszyscy musimy załatwiać sprawy urzędowe, nie wszystko można zrobić przez internet. Dlatego wprowadzamy taką organizację punktu obsługi mieszkańców ? powiedział nam Grzegorz Benedykciński, burmistrz Grodziska.
Te genialne, nowatorskie rozwiązania rozwiązania burmistrza w kasach kolejowych na dworcach obowiązują od dziesięcioleci. W czym urzędniczka w sali obsługi interesanta jest lepsza od kasjerki w Biedronce. Ta ostatnia przychodzi codziennie do roboty i zasuwa na pensję, a ta pierwsza siedzi w domu i też odbierze pensję. A nie można było tych nowatorskich rozwiązań wprowadzić od początku i do tego np. do sali obsługi interesanta wpuszczać po parę osób?
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.