04
08 2020
Dominik Pietraszek Grodzisk News
04.08.2020, godz. 15:10
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim w celu usprawnienia zarządzania fakturami oraz ułatwienia kontaktu ze spółką, uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od teraz każdy klient posiadający dostęp do internetu oraz adres e-mail, może na bieżąco korzystać ze swojego konta.
Platforma umożliwia między innymi:
dgląd wykazu faktur oraz ich terminów płatności
? bieżący podgląd salda rachunku
? miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
? możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
? możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
? szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.
Jak założyć konto w eBOK?
Przygotuj numer swojej ostatniej faktury oraz 6-cyfrowy numer nabywcy widoczny w lewym górnym rogu każdej faktury. Wejdź na poniższą stronę internetową i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
https://ebok.zwik-grodzisk.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania pomocy podczas rejestracji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 724 30 36 lub e-mail bok@zwik-grodzisk.pl
ZWiK serdecznie zaprasza do skorzystania z systemu eBOK!
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.