reklama Grodzisk Mazowiecki
TEMATY NA CZASIE:
inwestycje
CPK
wypadki
policja
wyłączenia prądu
grille gazowe

04

08 2020

ZWiK uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta


Grodzisk News

podziel się na Facebooku podziel się na Twitterze podziel się na Pinterest podziel się na WhatsApp

ZWiK uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - Grodzisk News


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim w celu usprawnienia zarządzania fakturami oraz ułatwienia kontaktu ze spółką, uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od teraz każdy klient posiadający dostęp do internetu oraz adres e-mail, może na bieżąco korzystać ze swojego konta.


Platforma umożliwia między innymi:

REKLAMA
reklama Grodzisk Mazowiecki

dgląd wykazu faktur oraz ich terminów płatności
? bieżący podgląd salda rachunku
? miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
? możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
? możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
? szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób. Jak założyć konto w eBOK?
Przygotuj numer swojej ostatniej faktury oraz 6-cyfrowy numer nabywcy widoczny w lewym górnym rogu każdej faktury. Wejdź na poniższą stronę internetową i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
https://ebok.zwik-grodzisk.pl W przypadku jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania pomocy podczas rejestracji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 724 30 36 lub e-mail bok@zwik-grodzisk.pl ZWiK serdecznie zaprasza do skorzystania z systemu eBOK!





💬︎   dodaj komentarz








📰︎ NAJPOPULARNIEJSZE



💬︎ NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE



odwiedź nasz profil na FB

Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.