10
09 2016
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
10.09.2016, godz. 16:40
SMS-owa informacja o awariach prądu, braku wody w kranach, zmianie terminu odbioru śmieci i innych bieżących wydarzeniach ważnych z punktu widzenia mieszkańców to mechanizm, który stosuje wiele samorządów w całym kraju. Jak do tej pory dedykowane aplikacje powiadamiania mieszkańców. uruchomiły Baranów, Żabia Wola oraz Podkowa Leśna. Teraz do tego grona dołącza Milanówek, którzy przygotowania do wprowadzenia tegoż rozwiązania czynił od kilku miesięcy.
Jesteśmy gotowi do wprowadzenia systemu, musimy jednak wyłonić firmę, która zajmie się szczegółami technicznymi, a procedury przetargowe muszą potrwać. Myślę, że być może zaczniemy wdrażać nowe narzędzie jeszcze we wrześniu, tak by na jesieni funkcjonowało już w pełni ? zapowiadała w lipcowej rozmowie z nami Wiesława Kwiatkowska, burmistrz Milanówka.
W istocie, nie pomyliła się co do terminu. Magistrat ogłosił bowiem, że zawarto umowę z firmą SISMS na świadczenie usług powiadamiania mieszkańców. ? Każdy Mieszkaniec może wybrać kanał komunikacji z Urzędem (SMS, Aplikacja, e-mail), a także określić rodzaje informacji, jakie chciałby otrzymywać (Awarie i ostrzeżenia, Komunikaty, Wydarzenia). Rejestracji można dokonać: za pośrednictwem strony internetowej TUTAJ, uzupełniając odpowiedni formularz dla wybranej formy kontaktu - SMS, e-mail lub aplikacja (bezpłatnie); wysyłając kod SMS odpowiedni dla danego zakresu informacji (opłata zgodnie z planem taryfowym Państwa operatora sieci komórkowej) lub pobierając aplikację w sklepie Google Play lub APP Store (bezpłatnie) ? czytamy w komunikacie.
Więcej informacji oraz pomoc w rejestracji uzyskać można w Zespole ds. Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45 (I piętro), tel. 22 758 30 61 wew. 224, promocja@milanowek.pl.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.