reklama Grodzisk Mazowiecki
TEMATY NA CZASIE:
inwestycje
CPK
wypadki
policja
wyłączenia prądu
grille gazowe

27

10 2020

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych ? dowiedz się czym jest, jakie daje korzyści i dlaczego warto!


Artykuł sponsorowany

podziel się na Facebooku podziel się na Twitterze podziel się na Pinterest podziel się na WhatsApp

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych ? dowiedz się czym jest, jakie daje korzyści i dlaczego warto! - Grodzisk News



Pozycjonowanie lokalne nie różni się zbytnio od tego standardowego i warto zainteresować się nim jeśli prowadzimy lokalny projekt. Czym zatem jest pozycjonowanie lokalne? Jak pozycjonuje się witryny? Jakie korzyści daje? Kiedy warto postawić na ten sposób pozycjonowania? Odpowiedzi na wszystkie pytania poniżej. Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne stron internetowych, to pozycjonowanie witryn internetowych w wyszukiwarce Google, ale pod kątem wyszukiwań lokalnych. Witryny promowane są w Google w danych kategoriach tematycznych i pod danymi frazami, ale jedynie w kontekście lokalnym np. konkretnego miasta. Pozycjonowanie lokalne może odbywać się też w odniesieniu do jakiegoś regionu, czy nawet dzielnicy miasta. Witryna pozycjonowana pojawi się wynikach wyszukiwania, gdy wyszukiwanie geolokalizacyjne pochodzi z danego miasta lub użytkownik wpisuje do wyszukiwarki frazę z naszej miejscowości, regionu itp. Google obecnie kładzie bardzo duży nacisk na dostarczanie lokalnych danych i informacji. Oznacza to, że wpisanie hasła do Google np. ?pizzeria?, da inne wyniki w Warszawie, a inne w Krakowie. Również wyszukanie pizzerii z dopiskiem Krakowa powoduje, że Google w pierwszej kolejności wyświetli strony restauracji lokalnych. Pozycjonowania lokalnego używa się najczęściej do promowania biznesów stacjonarnych, tutaj - https://www.webrange.pl/pozycjonowanie-lokalne, garść cennych informacji. Ten sposób promowania strony w sieci można wykorzystywać też, gdy chcemy dotrzeć ze swoją ofertą do odbiorców w naszym mieście, czy regionie. Pozycjonowanie lokalne bywa nieco pomijane przez wiele firm, a na lokalnym rynku jest się znacznie łatwiej wypromować aniżeli pod globalną frazą ?pizza?, bądź ?restauracja?. Najczęściej przy profesjonalnych działaniach pozycjonerskich nie ma problemu z wejściem do TOP10 danego hasła lokalnego. Jak pozycjonuje się lokalnie witryny internetowe?
Pozycjonowanie lokalne stron internetowych odbywa się na podobnej zasadzie co pozycjonowanie ogólne danej strony internetowej pod konkretnymi frazami. Pewnego rodzaju różnicą jest fakt, że niektóre czynności wykonywane są nieco inaczej. Podstawą pozycjonowania lokalnego jest poprawnie działająca i odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa, która jest zgodna z zaleceniami Google. Witryna taka powinna być m.in. prosta, bezawaryjna posiadać certyfikat SSL, wersję mobilną, linki wewnętrzne, content czy odpowiednie opisy i tytuły stron zawierających frazy lokalne. Pierwszym elementem pozycjonowania lokalnego jest analiza i dobór fraz, które znajdą się na stronie i pod którymi będzie widoczna nasza strona. Frazy te dobierane są tematycznie i lokalnie zarazem. Na stronie uiszcza się zatem same frazy tematyczne np. pizza, jedzenie itp., nazwy miast i regionów np. Kraków, Małopolskie oraz stricte frazy lokalne, czyli połączenia np. pizzeria Kraków. Największy nacisk kładziony jest na frazy lokalne, a analizą doboru fraz zajmuje się najczęściej specjalista SEO. Samodzielnie też możemy określić takie frazy np. w keyword generatorach czy planerze słów kluczowych Google uwzględniając frazy najpopularniejsze i najkorzystniejsze dla naszego biznesu, które generują największy ruch lokalny. Same frazy umieszcza się na stronie w różnych jej częściach np. opisach, nagłówkach, czy innych częściach serwisu. Podstawowym sposobem dodawania fraz na nasz serwis jest jednak tworzenie tekstów seo z frazami lokalnymi oraz ich regularne dodawanie na stronie. Drugim sposobem pozycjonowania lokalnego jest powiązanie witryny z daną lokalizacją. Dla Google rozwiązanie takie jest bardzo ważne i zapewnia nam wyświetlanie witryny, gdy wyszukiwanie posiada kontekst lokalny tematyczny, gdyż Google wie, że nasza strona działa w danym rejonie. Z pewnością powiązywanie witryny z adresem to umieszczenie danych teleadresowych na stronie oraz w wizytówkach czy innych miejscach w sieci ? takich samych w formie adresu, nazwy firmy czy linku do witryny. Dane takie są zczytywane oraz pomagają powiązać naszą witrynę z danym adresem lokalnym. Kolejnym sposobem na to jest stworzenie wizytówki Google Moja Firma na Google Maps, gdzie weryfikujemy adres stacjonarny, zerknijcie na https://www.webrange.pl/pozycjonowanie-lokalne-w-mapach-google. Dodanie adresu www na takiej wizytówce czy wstawienie mapy i linku do wizytówki na stronie jest jasnym sygnałem dla Google o lokalnym charakterze witryny. Na wizytówce, o ile to możliwe warto dodać stacjonarny numer telefonu, który jeszcze bardziej uwiarygodni naszą lokalizację. Trzeci sposób na pozycjonowanie lokalne to linkowanie zewnętrzne z lokalnych for i stron internetowych. Linkowanie zewnętrzne jest jednym z ważniejszych sposobów pozycjonowania strony internetowej. W wersji lokalnej będzie ono przeprowadzane ze stron powiązanych z danym regionem, czy miastem. Dla Google jest to kolejny sygnał, że strona internetowa jest popularna i często polecana przez mieszkańców danego miasta czy regionu. Backlinki należy pozyskiwać również w naturalny sposób z jakościowych witryn miejskich czy tematycznych. Jakie korzyści daje lokalne pozycjonowanie witryn?
Pozycjonowanie stron internetowych daje wiele korzyści. Z pewnością jest to sposób na pozyskiwanie z internetu ruchu organicznego, a co za tym idzie klientów dla naszego biznesu stacjonarnego. Raz wypozycjonowana i aktualizowana strona internetowa na wysokiej pozycji w Google będzie zatem niemalże pasywnym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów. Pozwoli to zwiększyć obroty i zarabiać więcej pieniędzy, a co za tym idzie szybciej rozwijać naszą firmę czy markę. Obecnie w sieci wiele osób wykorzystuje Google do wyszukiwania firm czy marek lokalnych i warto mieć to na uwadze. Sporo firm lokalnych nie pozycjonuje strony w Google, pozostawiając swoją witrynę na dalszych pozycjach jako nieaktywną wizytówkę, co pozwala często wyprzedzić bezpośrednią konkurencję w tym aspekcie. Samo pozycjonowanie lokalne nie jest ryzykowne dla naszego biznesu, problematyczne, czy trudne do przeprowadzenia. Warto jednak skorzystać z wiedzy fachowców w tej dziedzinie. Agencja interaktywna Webrange profesjonalnie zajmie się naszą stroną internetową, a my będziemy mogli czekać jedynie na efekt i zyski, które są przeważnie dużo większe niż inwestycja w witrynę. Wygodne rozwiązanie, prawda?









📰︎ NAJPOPULARNIEJSZE



💬︎ NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE



odwiedź nasz profil na FB

Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.