28
06 2015
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
28.06.2015, godz. 19:50
Od 4 do 8 maja Warszawska Kolej Dojazdowa zbierała od pasażerów opinie na temat ich zadowolenia z jakości usług świadczonych przez przewoźnika. Stosowne ankiety wypełniło 938 osób, a 60 procent ankietowanych bardzo pozytywnie oceniło wukdakę.
Na ogólną ocenę złożył się szereg elementów związanych z podróżowaniem kolejkami WKD. Pasażerowie mogli wyrazić opinie na temat punktualności i częstotliwości kursowania składów, oceniano także komfort jazdy, poziom utrzymania czystości czy przystosowanie pociągów do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.
Zdecydowanie najwyżej, bo na piątkę, pasażerowie oceniali punktualność wukadek. Na ocenę dobrą w opinii większości zasłużyły takie elementy jak częstotliwość kursowania, dostępność rozkładu i biletów czy informacje w pociągach. Także na czwórkę oceniono kwestie czystości w pociągach i na przystankach, komfort jazdy, temperaturę w pociągach i poziom nowoczesności pojazdów.
Gorzej wypada z kolei kwestia dotyczące informowania pasażerów o ewentualnych opóźnieniach składów oraz sprawa przystosowania wukadek dla niepełnosprawnych.
To cykliczna akcja przeprowadzana i dokumentowana przez przewoźnika, wyniki poszczególnych badań są porównywane i analizowane pod kątem ewentualnych zmian.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.