17
02 2017
Dominik Pietraszek Grodzisk News
17.02.2017, godz. 14:58
Choć system informacji pasażerskiej Warszawskiej Kolei Dojazdowej wciąż jest w fazie testowej, to do jego działania pasażerowie nie mają wielu zarzutów.
9 lutego odbyło się oficjalne oddanie do użytku nowego systemu informacji pasażerskiej. Były przemówienia, poczęstunek, efektowny pokaz laserów. Mimo to przewoźnik wciąż zaznacza, że system wciąż jest w fazie testów, ponieważ trwają szkolenia pracowników, którzy dopiero będą przejmować obsługę systemu.
A czy pasażerowie mają uwagi co do działania tego systemu? ? 30 listopada rozpoczęliśmy testowanie systemu i początkowo pojawiały się uwagi pasażerów dotyczące jego funkcjonowania, ale z biegiem czasu było coraz lepiej. Kilka uwag od podróżnych napłynęło w połowie stycznia, dotyczyły one czcionek wyświetlanych napisów. Ta została oczywiście zmieniona, ale nie wykluczamy, że możemy ją jeszcze zmodyfikować. Obecnie nie odnotowujemy skarg na działanie systemu ? mówi nam Krzysztof Kulesza, rzecznik prasowy WKD.
Dzięki nowemu systemowi pasażerowie czekający na pociąg na przystanku na bieżąco mogą śledzić sytuację na torach. Na monitorach wyświetlają się informacje m.in. o czasie przyjazdu najbliższego pociągu oraz o ewentualnych opóźnieniach i utrudnieniach na linii WKD.
Zadanie zostało zrealizowane w ramach projektu ?Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej? współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.