09
09 2020
Dominik Pietraszek Grodzisk News
09.09.2020, godz. 07:00
Podróżni skarżą się na bardzo długie kolejki do kasy po bilety miesięczne w budynku grodziskiego dworca. PKS Grodzisk Mazowiecki tłumaczy, że na przełomie sierpnia i września sprzedaż wzrosła kilkukrotnie. Szansą na poprawę sytuacji ma być wprowadzenie sprzedaży biletów przez internet.
1 września rozpoczął się rok szkolny, zwiększyło się więc zapotrzebowanie na bilety miesięczne. Jednak kolejki jakie pojawiły się na dworcu PKP w Grodzisku do jedynej czynnej kasy były gigantyczne. ? PKS Grodzisk jest kompletnie nieprzygotowany na tak duży natłok zainteresowanych zakupem biletów miesięcznych i tłumy każdego dnia sprzedaży tłoczą się na dworcu PKP. Bez odstania 2-3 godzin w kolejce zakup biletu jest praktycznie niemożliwy ? informuje czytelniczka. Co na to grodziski PKS? ? Bardzo nam przykro z sytuacji jaka wynikła na początku tego miesiąca w czasie sprzedaży biletów miesięcznych. Od wielu już lat sprzedaż jest prowadzona w tych samych dniach i godzinach i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Chcielibyśmy również zwrócić uwagę, że przez pierwsze trzy dni sprzedaży średnio dziennie było sprzedawanych tylko ok. 40 biletów. Natomiast od 1 września sprzedaż wzrosła prawie pięciokrotnie ? tłumaczy Beata Domańska, dyrektor Działu Przewozów Osobowych PKS Grodzisku Maz. ? Prawdopodobnie głównymi przyczynami było wprowadzenie połączeń w ramach nowej komunikacji użyteczności publicznej oraz zwiększenie zapotrzebowania na przewozy wśród szkolnej młodzieży ? dodaje. Jakie kroki podejmie przewoźnik, aby poprawić sytuację? ? Dokładamy wszelkich starań, aby na miesiąc październik możliwa była sprzedaż przez internet ? zapowiada dyrektor Domańska.
Płatnośćnosc kartą by usprawniła biorąc pod uwage ze jedyny bankomat na dworcu zostal zlikwidowany ?
Kala
09-09-2020 10:43
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.