22
10 2024
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
22.10.2024, godz. 16:00
Były konsultacje społeczne w sprawie zasad działania targowiska w Milanówku, teraz zaś miasto ogród wykonało kolejny krok w tej sprawie. Burmistrz wydał zarządzenie, na mocy którego powołał Społeczną Radę ds. Targowiska Miejskiego w Milanówku.
W założeniu będzie to organ opiniodawczy i doradczy dla gospodarza miasta ogrodu, do którego wszakże należą wiążące decyzje w sprawie targowicy. Celem rady będzie przede wszystkim wspieranie zarządzania targowiskiem oraz podejmowanie inicjatyw społecznych i promocyjnych mających na celu jego rozwój i poprawę funkcjonowania.
W zarządzeniu burmistrza wymieniono szczegółowy zakres zadań rady, a są to:
• przedstawianie burmistrzowi opinii w sprawach rozwoju targowiska (m.in. poprawa estetyki i atrakcyjności dla klientów),
• monitorowanie warunków sanitarnych i technicznych targowiska,
• współpraca z Administratorem Targowiska w zakresie prowadzenia tablicy informacyjnej oraz strony Facebook dedykowanej Targowisku,
• współtworzenie kalendarza wydarzeń na targowisku,
• wspieranie działań promocyjnych,
• proponowanie inicjatyw dotyczących modernizacji, wydarzeń oraz zrównoważonego rozwoju targowiska.
–Rada ma także prawo opiniować projekty zmian w regulaminie targowiska, wprowadzenie nowych opłat oraz innych kwestii związanych z jego funkcjonowaniem. Może także inicjować akcje społeczne, kulturalne i promocyjne, które mają na celu integrację lokalnej społeczności oraz rozwój targowiska – przekazał milanowski magistrat.
Pierwsze posiedzenie rady odbędzie się 7 listopada w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4, (godziny jeszcze nie podano).
W porządku obrad zaplanowano m.in. wybór przewodniczącego, zastępcy przewodniczącego oraz sekretarza rady, a także omówienie spraw organizacyjnych.
ZOBACZ TEŻ
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.