reklama Grodzisk Mazowiecki
TEMATY NA CZASIE:
inwestycje
CPK
wypadki
policja
wyłączenia prądu
grille gazowe

04

03 2021

Komunikat Grodziska w sprawie nowych obostrzeń


Grodzisk News

podziel się na Facebooku podziel się na Twitterze podziel się na Pinterest podziel się na WhatsApp

foto: Mariusz KordelKomunikat Grodziska w sprawie nowych obostrzeń - Grodzisk News


Zgodnie z zapowiedzią zamieszczamy poniżej komunikat grodziskiej gminy przesłany dziś do redakcji. Dotyczy między innymi zamknięcia obiektów sportowych i kulturalnych w związku z dużym wzrostem zakażeń.


Szanowni Państwo,

REKLAMA
reklama Grodzisk Mazowiecki

Dzisiejszy raport Ministerstwa Zdrowia wykazał, że w przeliczeniu na 10 tysięcy mieszkańców liczba nowych zakażeń w powiecie grodziskim wyniosła 11,2. Jeszcze wczoraj wskaźnik ten wynosił 9,5. Aż 70% zakażeń z całego powiatu, dotyczy tylko gminy Grodzisk Mazowiecki. Dla porównania sąsiadujące powiaty uzyskały wyniki: 4,24 (żyrardowski), i 5,23 (pruszkowski). Tak szybki wzrost zakażonych oznacza, że nasz powiat jest drugi w kraju jeżeli chodzi o liczbę zakażeń.

W związku z utrzymującym się od kilku tygodni wzrostem zachorowań na covid-19 w gminie Grodzisk Mazowiecki muszę podjąć kroki mające na celu ograniczenie wzrostu zakażeń. Zawieszenie działalności grodziskich obiektów sportowych i kulturalnych pozwoli na zmniejszenie liczby zachorowań. Ograniczenia te będą obowiązywać od 5 marca (piątek) do 14 marca (włącznie).

W opinii specjalistów głównym źródłem rozprzestrzeniania się wirusa są kontakty osób biorących udział w różnych zajęciach i grupowych aktywnościach. Po dogłębnych konsultacjach z lekarzami oraz z dyrekcją sanepidu podjąłem decyzję o czasowym zamknięciu obiektów sportowych takich jak: basen, hale sportowe, boiska oraz kulturalnych: Ośrodek Kultury wraz z filiami, kino, świetlice wiejskie i miejskie, biblioteka publiczna oraz place zabaw.

W halach sportowych będą mogły się odbywać jedynie rozgrywki ligowe i zaplanowane turnieje. Pozostałe treningi i zajęcia dodatkowe zostają na ten czas zawieszone. Na boiskach mogą odbywać się mecze Mazowieckiego i Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki oraz wszystkie jej filie, zostaje zamknięta dla czytelników. Wszystkie materiały, które zostały wypożyczone od 1 lutego mają przedłużony termin zwrotu do 22 marca. Funkcjonowanie książkomatu oraz wrzutni pozostaje bez zmian. Usługa „Książka na telefon” dla osób 70+ oraz niepełnosprawnych będzie realizowana jak do tej pory.

Targowisko miejskie będzie działało w zaostrzonym rygorze sanitarnym. Przeprowadzane będą kontrole noszenia maseczek i przestrzegania bezpiecznej odległości.

Mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców jestem zmuszony do podjęcia takiej decyzji. Przepraszam za utrudnienia i proszę o zrozumienie powagi sytuacji. Wierzę głęboko, że liczba zakażeń w czasie dodatkowych obostrzeń spadnie i obiekty objęte ograniczeniami będą mogły w niedługim czasie wznowić działalność. Przestrzegajmy wszystkich obostrzeń. Dbajmy o siebie i swoich najbliższych.





💬︎   dodaj komentarz

Chorzy rzadko kiedy chodzą np na basen czy boisko.
Wprost należy powiedzieć, że zaraza jest w szkołach i przedszkolach, ale zamknięcie ich się państwu nie opłaca.

uradowany
04-03-2021 13:55

Nie opłaca się nikomu...bo ktoś musi pracować, żeby PiS miał podatki i miał za co leczyć ludzi w szpitalach.

Nie każdy może zostać z dziećmi w domu!

Proponuję spojrzeć szerzej na sytuację!

Paweł
04-03-2021 14:46

Chorzy zarazają tych,którzy chodzą na basen i do kina a ci roznoszą to dziadostwo dalej.....

Anka
04-03-2021 14:47

I tu zgadzam się w 100000%

Lena
04-03-2021 16:45

Brawo Panie Burmistrzu !!!! Dobra decyzja. Nareszcie.

Olka
04-03-2021 13:59

Dokladnie. Jeszcze trzeba szkoły zamknąć, bo ten problem w szkolach ogromny.

Lena
04-03-2021 16:44

nie! żadne brawo, zły stan powietrza w Grodzisku i gminie powoduje tutaj dużo chorób układu oddechowego! znalazłem czujnik w centrum,przy deptaku, na przedszkolu przy ul. zondka, ciągle ponarańczowo czerwony, odkad yu mieszkam mam problemy w zimie z kaszlem, alergią! popytajcie ludzi, którzy tu mieszkaja jak chorują na drogi oddechowe sami i ich dzieci!

Michał
04-03-2021 19:29

Te wszystkie zeczy to bzdura mamy ograniczenia na obiektach sportowo kulturalnych a w szkołach nie to jest znak że najgorsze skupisko jest w szkołach.,wszędzie indziej są restryjcjie w dzieci siedzą w jednych ławkach po dzieci przychodzą rodzice i dziadkowie którzy obrazu maha styczność z dziećmi nikt tego nie widzi

Aby wszystko było ok
04-03-2021 13:59

Bzdura

Aby wszystko było ok
04-03-2021 14:00

Bzdurą to jest pisanie,że covid=zwykła grypa a maseczki nic nie dają.....

Olka
04-03-2021 14:34

Panie Burmistrzu proszę jeszcze zamknąć targ.

Pati
04-03-2021 14:00

I szkoły gdzie jest siedlisko wirusa !!!

Pati
04-03-2021 14:49

Tak, targ na świeżym powietrzu zamknąć, a na zakupy będziesz chodziła do Lidla i Biedry, tłoczyć się w zamkniętych pomieszczeniach. Brawo Pati. Tak trzymaj!!!

Michał
04-03-2021 18:57

ale ktos w tej mieścinie pozwala budować market na markecie, robia takie plany zagospodarowania przestrzennego a teraz burmistrz mowi że to prywatne obiekty i nie może w marketach obostrzeń wprowadzać, tak przecztałem chyba na tym portalu jak był lockdown w marcu!

Hubert
04-03-2021 19:34

Do wszystkich niezadowolonych z takiej decyzji. Trzeba się było zastanawiać wcześniej do czego doprowadzi wasze nieodpowiedzialne zachowanie. Pandemia jest i jest grozna, choc nie dopuszczacie tego do mysli - moze to mechanizm wyparcia....? Podziekujcie sami sobie. Drugie miejsce na blisko 400 miejsc w kraju chyba o czymś swiadczy. Gorzej niz Mazury, gdzie dominują chłopi i to do nich prędzej powinny trafiać tanie fake newsy na temat tego, ze pandemii nie ma i to spisek etc. Tlumaczcie to sobie teraz falszywy testami i jak tylko chcecie.

Halina
04-03-2021 14:30

Dokładnie !

Olka
04-03-2021 15:14

A dlaczego Pani oskarża "innych" o doprowadzenie do takiej sytuacji.

A jaką ma Pani pewność, że gdyby wszyscy chodzili w maseczkach, to nikt by się nie zaraził?

Czy sugeruje Pani, że ludzie w ogóle powinni zaprzestać wszelkiej aktywności życiowej w strachu przed wirusem? Jeśli tak - do kiedy?

Od ROKU ludzie działają w trybie z obostrzeniami i jakoś to nie pomogło...

Faktycznie w szczycie corocznego sezonu grypowego - ograniczanie skupisk ludzi w zamkniętych pomieszczeniach może mieć sens na 2-3 tygodnie aż sytuacja się uspokoi.

Einstein kiedyś powiedział: "Głupotą jest ciągle robić to samo i oczekiwać innych rezultatów".

Pozdrawiam

Paweł
04-03-2021 15:16

W końcu Grodzisk najlepsza gmina to i w czasie pandemii nie możemy być gorsi. A tak na serio, ludzie jak wszystko pozamykane to z czego będziemy żyć. Z pieniędzy z OPSu. jak ktoś chce niech się zamknie w domu i niech się chowa przed wirusem. zamknięcie np. targu to jest zabranie dochodu dla wielu ludzi. wilk z nich nie łapie się na tarcze i inne programy pomocowe które i tak idą z naszych kieszeni.

Mieszkaniec.
04-03-2021 23:46

A ja jesrem na upragnionej wycieczce i mam to wszystko w nosie

Ilonka
04-03-2021 14:51

Panie Burmistrzu zamknąć szkoły, zwieśić zajęcia praktyczne w Technikach. Rezerwuar zakżeń jest właśnie tam.
Zamknąć Strefę Ruchu w Książenicach bo nad tym to jużchyba nikt nie Panuje.

Andrzej
04-03-2021 15:25

Powinni jeszcze zająć się tym, co dzieje się w szkołach. W 6tce hulaj dusza, nikt nie weryfikuje przestrzegania zasad, nawet personel można spotkać bez maseczek, rodzice wchodzą do szkoły jak im się podoba, dzieci maseczki na brodzie.

Weronika
04-03-2021 15:38

Święte słowa. NIkt nad niczym w szkołach nie panuje. Tam powinien sie pojawic Sanpid i ukrać Dyrektora szkołay ale głównie Organ założycielski za nie przestrzeganie zasad. Młodzi uważają, że te zasady ich nie dotyczą. Bez maseczek bez niczego w grukach, skoda gadać i się rozpisywać.

Medyk
04-03-2021 15:58

W SP 1 jest dokładnie to samo. Zero maseczek,zero dystansu i dezynfekcji. Rodzice plączą sie po szkole. Dramat!

Helena
04-03-2021 16:20

Za szkoły odpowiada wiceburmistrz Krupski. Nawalił podczas drugiej fali w pazdzierniku (wówczas też Grodzisk przodował w statystykach, ale nie aż tak jak teraz), nawalil i teraz... to on powinien nad tym panować. W szkołach w grodzisku jest wolna amerykanka jesli chodzi o covid. W Warszawie wyglada to zupelnie inaczej.

Robert D.
04-03-2021 17:11

A w szkole na Starym jest rygor nikt z poza uczniów nie jest wpuszczany do szkoły i tak powinno być i jest.

Lutek
04-03-2021 19:40

a markety jeden na drugim stoi, przy kasach i podczas zakupów nikt tego nie kontroluje. im wiecej klientów to wiecej kasy, proste a covid w marketach w grodzisku nie ma...

Jola
04-03-2021 19:44

bo w grodziskich szkołach jest przeludnienie. tu jest za ciasno,

Marzena
04-03-2021 20:06

Mam syna w szkole nr 6. Nie zgadzam się z opinią, że w tej szkole panuje "hulaj dusza", ponieważ obserwuję na co dzień jak jest.

Po pierwsze, dzieci mają obowiązek chodzić w maseczkach, rodzice dzieci od 1klasy nie mogą wchodzić na teren szkoły. Co do personelu - o ile mi wiadomo, nie ma obowiązku chodzić 8 godzin pracy w maseczce. Rodzice są zatrzymywani i właśnie nie mogą przebywać na terenie szkoły. A każdy z nas, wiedząc o pandemii powinien mieć samodyscyplinę, i skoro mamy informację, że nie należy wchodzić do placówki, to nie róbmy tego.

Zarówno serwis sprzątający, jak i nauczyciele i Pani Dyrektor bardzo dbają o przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa w powyższej placówce. Na potwierdzenie jako przykłady mogę przytoczyć: widziałam osobiście jak dziecko nie posiadające maseczki zostało zatrzymane i wręczono mu maseczkę, płyny dezynfekujące widać co krok, wiem ze zebrania od wychowawczyni, że dzieci muszą zabierać worki z butami z szatni, ponieważ co wieczór przestrzeń szkoły dezynfekowana jest specjalnym sprzętem.

Renata Głowacka
06-03-2021 08:29

Od roku robimy to samo. Zamykamy się na chwilę, testów pozytywnych mniej, to się otwieramy. Z racji tego, że się otwieramy testów więcej i zaraz trzeba zamknąć. To zamykanie jest kompletnie bez sensu. I tak będziemy się bujać i 100 lat. Otworzyć wszystko, normalnie funkcjonować, tylko otoczyć ochroną osoby starsze i schorowane. Wirus z nami zostanie i tyle.

Michał
04-03-2021 15:56

Z Chińczykami, Koreańczykami itd. jakoś wirus nie został. A same Chiny ludnościowo to trzy Europy.

j23żyje
04-03-2021 18:52

Dobrze powiedziane!!!!może zaczną nosić maseczki !!!! zakrywać nos!!!!i ktoś może będzie tego pilnował i egzekwował!!!!

M.M
04-03-2021 16:04

Szkoły i przedszkola to największe skupisko zarazków. Jestem mamą dwójki dzieci i jak tylko mogę to zostawiam ich w domu...... jednak nieobecności działają na ich niekorzyść. Warto byłoby coś z tym zrobić :(

m.
04-03-2021 16:05

Ma Pani rację. Szkoły to największe siedlisko. Dzieci nie da się upilnować , nawet jak się bardzo uważa a postawa niektórych nauczycieli pozostawia wiele do życzenia....

Olka
04-03-2021 17:20

Panie Krupski prosimy o interwencję w szkołach ! Postawa hulaj dusza piekła nie ma....nie pomaga w wyjściu z pandemii

Jadzia
04-03-2021 17:25

Niestety rodzice do szkoły wysyłają dzieci w maseczkach jednorazowych wielokrotnego użytku, inni uważają, że ich dzieci są zdrowe, więc w maseczkach chodzić nie muszą, piszą zatem pisma, że nie zgadzają się na maseczki i każą zwolnić ich pociechę z obowiązku noszenia bo jak nie to wiadomo co.... grożą sądami i różnymi konsekwencjami. Takie przypadki nie są jednostkowe. Przykre, ale prawdziwe. Może zatem warto zacząć myśleć o innych nie tylko o sobie. Przestrzegać zasad, które ustalono w szkole i w całym kraju. Tylko tyle i aż tyle.

M.
04-03-2021 17:53

Beneś normalnie jak Niedzielski się zachowuje. Niech jeszcze zamknie drogi gminne, bo tam tez się ludzie spotykają.

Jeremy
04-03-2021 16:09

Jeremy. Wyluzuj.

Miriam
05-03-2021 09:14

proponowałbym zacząć od porządku w sklepach spożywczych

JR.
04-03-2021 17:13

i markety!

Mirek
05-03-2021 00:53

Bez wątpienia, przyczyną kolejnych fal zachorowań w kraju, jest puszczanie dzieci do szkół w warunkach epidemii. Tak było po wrześniowej decyzji i tak jest teraz. Trzeba tylko czekać 3-4 tygodnie od momentu pójścia dzieci do szkół, bo wirus wymaga czasu żeby się rozprzestrzenić. Szczepienie nauczycieli nic nie da, bo to dzieci nawzajem się zarażają. Same nie chorują tylko zanoszą wirusa do domów. A dalej już ich rodzice i dziadkowie go roznoszą do pracy i innych zbiorowości ludzkich. Niektórzy twierdzą że dzieci nie zarażają? A dlaczego? Fakty temu przeczą. Był zamiar puszczenia do szkół starszych roczników, ale okazało się to niemożliwe z powodu zarażenia COVIDEM olbrzymiej liczby nauczycieli. Nie miałby kto uczyć. Ponieważ wbrew temu co się sadzi, rząd nie jest głupi i doskonale wie co sie będzie działo po podjęciu określonych działań, twierdzę że z jakiś powodów celowo podsyca epidemię, opowiadając bajki o kolejnych falach wirusa. Nie ma żadnych fal epidemii. Jest tylko zwiększanie lub zmniejszanie liczby zachorowań, spowodowane wzrostem lub luzowaniem obostrzeń. Z drugiej strony burmistrz podjął decyzje tylko na podstawie rządowych komunikatów. Ludzie rozejrzyjcie sie wokół... Czy naprawdę jest tak żle... Czy naprawdę w waszych rodzinach, u sąsiadów, wśród znajomych jest aż tylu chorych na koronę? Rząd podaje takie liczby zachorowań dziennych, ze chorzy powinni być już wszędzie wokół. Dla porównania Polsce jest 30 tys. Cyganów, czyli tyle ilu zachoruje na COVIDA w dwa dni według raportów rządowych. Ale mam wrażenie , że łatwiej spotkać Cygana niż chorego na wirusa. Być może to tylko moje odczucie, ale teraz podobno my jesteśmy w centrum zarażeń.

j23żyje
04-03-2021 18:20

Niestety bardzo dużo osób choruje. W moim sąsiedztwie ok 12 osób. Jedni przechodzą łagodnie inni gorzej, np 34 latek już 2 tyg w szpitalna konsekwencje nieoczekiwane bo bardzo Go covid osłabił.Straszny czas i nie ma co zakłamywać rzeczywistości. Jest źle

Elli
05-03-2021 01:33

Krotko. Tak, sa chorzy wokol. Praca, rodzina, znajomi, znajomi znajomych, rodziny znajomych. Jesli ktos watpi w liczby i pandemie to jest durniem

Abc
05-03-2021 01:48

W czasie ostatnich 14 dni, spośród znajomych osób 34 są chore na potwierdzony testami covid, a członkowie ich rodzin pomimo objawów nie byli testowani, bo i tak są na kwarantannie, wszyscy do mieszkańcy naszej gminy, co więcej 20 z tylko jednych Książenic.

Km
17-03-2021 23:16

Nad szczepieniami w Grodzisku też nikt nie panuje. Kto bliżej władzy to zaszczepiony niezależnie od wieku. Prawda Panie Burmistrzu? Tak z ręką na sercu?

Jola
04-03-2021 18:44

Może pani jaśniej ?

Gabi
04-03-2021 19:34

Może ktoś zna odpowiedż na pytanie : dlaczego nasi seniorzy muszą się szczepić w Siedlcach /140km/, Ostrołęce /150km/, Radomiu, Płońsku itd ?????
Z tego co słyszałem u nas działają 4 punkty, które szczepią po 30 osób na tydzień /30x4x4= 480 osób na m-c/. Siedlce /mają ponad 2 razy tyle mieszkańców co G.M./ szczepią w 2.punktach dziennie 240 osób /24dnix240= 5760 osób.

Młodzi - jak myślicie, kiedy się w takim tempie zaszczepicie i ile km zrobicie?????

Mirek
04-03-2021 19:08

W 2022r. W Pcimiu Dolnym.

Anka
04-03-2021 19:36

Największe źródło zakażeń to szkoły i przedszkola niestety. Baseny siłownie czy inne obiekty sportowe nie są winne takiej ilości zachorowań. Należało by kontrolować ludzi noszących maseczki na brodzie , lub poniżej nosa którzy wchodzą do sklepów i narażają innych . Można na palcach u ręki policzyć tych co noszą prawidłowo maseczki. Może zamiast zamykać obiekty sportowe gdzie przychodzą ludzie zdrowi , trzeba zacząć karać takich ignorantów.

Grażyna
04-03-2021 21:07

Michał ty widzisz co się na targu odpierdziela?! Co z tego że świeże powietrze....ludzie z maskami na brodach stoją jeden na drugin przy każdym straganie.

Pati
04-03-2021 21:12

Jest to totalne nieporozumienie.
Główne źrodła transmisji w Grodzisku to:
A.
Grodzisk jest sypialnią Warszawy. Ludzie jadą do korpo - mieszają się z innymi i przywożą cały syf.
B.
Szkoły - ale to również pochodna A bo dzieci zarażają rodzice.

Zabawy w zamykanie basenów czy kin to takie ruchy pozorowane.

Przyczyną jest ogólna dynamika kontaktów - wszystkie miasta będą sypialniami większych miast będą tak miały.

Znawca tematu
04-03-2021 21:18

To dlaczego pruszkow, bedacy sypialnia warszawy w wiekszym stopniu tak nie ma....? I inne sypialnie warszawy ze wschodniej strony stolicy? Teoria bledna

Abc
05-03-2021 01:52

Co za bzdura. Szkoda, że Burmistrz nie podał podstawy prawnej na której opiera swoja decyzje i czy w ogole taka istnieje....

Z powodu ludzkiej głupoty i strachu zamykamy i niszczymy nasz kraj... Jeśli ktoś boi sie wirusa to niech siedzi w domu / nosi na twarzy kaganiec / niszczy organizm genetyczną szczepionką. Ci co maja rozum i się nie boją nie powinni jednak być niszczeni przez tchórzy i głupców.

Mieszkaniec
04-03-2021 21:56

oj Mieszkańcu!

Piotr
05-03-2021 00:57

Uwazaj jeszcze na nadajniki 5G.... steruja toba :))) ci od szczepionek, wszelkich.

Abc
05-03-2021 01:54

Mieszkaniec,ci co wg.ciebie mają rozum to już pokazali co potrafią....wyjazdy,imprezy,latanie bez masek i dlatego mamy taką sytuację w Grodzisku.

Pati
05-03-2021 09:47

Do wszystkich zwolenników obostrzeń. Od roku ostrzycie, DDM-y, szczepicie i jakie efekty? Zamiast mniej to więcej zakażonych. Poproszę o argumenty, konkrety.

Zorro
05-03-2021 10:42

Od roku są szczepienia? Ale gdzie? Z jakiej planety Pan pisze?

Olka
05-03-2021 12:34

A ja uważam że są dwa wyjście:

pierwsze, iść drogą wspaniałego prawieprezydenta Kononowicza i w myśl hasła :żeby nie było NIC" zamknąć wszystko zakazać wychodzenia z domów i mieszkań ogłosić stan wojny wewnętrznej i czekać....słabi padną, mocni przeżyją wirus zdechnie z głodu:)

drugie, uważam że Pan Michał kilka postów wyżej słusznie prawi. Paranoją jest raz zamykanie raz otwieranie a wirus i tak będzie. Z kgypą kiedyś było podobnie, wg mnie muszą minąć pokolenia nim organizmy nabiorą odporności a szczepionki w tym nie pomogą. Szczepionki grypowe są na szczepy które już były a na najnowsze szczepy nie ma. Uważam że koniowirusa (covida) nie można bagatelizować ale trzeba żyć względnie normalnie i nauczyć się z nim żyć!! Cudowna szczepionka nie zmieni DNA w miesiąc i nie spowoduje niezachorowywania. My już tego nie zobaczymy ale ciekawe jakie dzieci będą się rodziły pokoleniowo po osobach zaszczepionych DNA-ową szczepionką. Może wszystko będzie ok:)

Zamykanie szkół przyczyni się tylko i wyłącznie do zidiocenia dzieci. Zwróćcie Państwo uwagę jakie zaległości dzieci już mają, jak niski poziom edukacji OGÓLNEJ już jest. Nie mówiąc o edukacji profilowej typu fizyka, chemia, matematyka. Będzie jeszcze niżej:( Matura zdalna nie rozwiąże problemu wirusa ale rozwiąże problem bezwiedzy, będzie jak za okupacji 3 klasy szkoły powszechnej by tylko potrafić pisać i czytać i do roboty, kierownikami będą mądrzejsi.
Nie mówcie Państwo że edukacja domowa jest ok. Duża część opiekunów i rodziców nie ma na to czasu bo próbują JESZCZE gdzieś pracować by było na chleb a dzieciaki samopas w większości wolą rozrywkę niż naukę. Część dzieciaków sama mówi że chcą do szkoły by spotkać się z innymi dziećmi...tak zaraz będzie że rozsiewają wirus:) A czy zastanowiliście się Państwo jakie będą skutki społeczne izolacji???????? Jak takie dzieci będąc dorosłymi będą miały z kontaktami międzyludzkimi i życiem społecznym? Czy Waszym zdaniem to nie odniesie negatywnych skutków?

Z wirusem należy nauczyć się względnie normalnie żyć!!

PS
uprzedzając część komentarzy:))
Tak jestem niedouczony (nie przykładałem się z lenistwa w szkole) i wysnuwam teorie z palca.
Nie jestem ignorantem bagatelizującym wirusa, staram się być zdroworozsądkowy.

życzę przede wszystkim zdrowia

wojak33
05-03-2021 10:50

Panie Wojak33 jeśli się wszyscy nie przemęczymy teraz to to sie nigdy nie skończy... owszem dzieci bardzo cierpią na tej sytuacji,są osamotnione i nie uczą się tak jak powinny ale przeciez widać co się dzieje gdy wracają do szkoły. We wrześniu była próba. I co? Po miesiącu mieliśmy po 20 tys.zachorowań.
Myślę,że życie względnie normalne o którym Pan pisze może obyć się bez kina czy basenu...,czy na prawde coś się stanie jak Pan 2 tyg.czy miesiąc nie pójdzie na basen? Zdrowia!

Pati
05-03-2021 12:31

Kolejny głupi pomysł Burmistrza i wychodzenie przed szereg rządowych decyzji. Mam nadzieję że w następnych wyborach wszyscy zapamiętają jak Burmistrz umila nam życie. Może niech znów zamknie cmentarze jak w ostatnie święto zmarłych.

Leszek
05-03-2021 10:59

Leszek,nie niech czeka z decyzjami aż będziemy w czarnej strefie.....!

Helena
05-03-2021 12:33

Ludzie nie zdają sobie sprawy ile jest zakażeń nie traktują tego na poważnie trzeba mieć maseczkę na nosie!!!

szymon
05-03-2021 12:11

Czytając wasze komentarze to widzę że ratunku nie ma. Myślenie wyłączone. Jak każą wam założyć worek na głowę też to zrobicie? Jesteście niewolnikami nic już tego nie zmieni

Anna
05-03-2021 19:30

Najwięcej zarazy jest w kościołach, czemu one nie są zamykane? Nie podlegają polskiemu prawu i przepisom, bo są własnością watykańskiej sekty????

SS-1
07-03-2021 17:32

Do wszystkich zwolenników ostrzenia, maseczek, zamykania, siedzenia w domach itd.:

Ludzie, czy naprawdę nie rozumiecie, że ten cały, straszny COVID, to będzie mały pikuś w porównaniu do tego, co nas czeka, jeśli ten cyrk dłużej potrwa? Ilu dotąd dobrze prosperujących przedsiębiorców małych i średnich pozamykało się i już nigdy się nie otworzy? Ilu upadło i jeszcze upadnie? Ile placówek gastronomicznych, biur podróży, klubów fitness itd.? Co ci ludzie mają ze sobą zrobić? Dla idiotyzmu zrujnowano im biznesy, plany, całe życie, odebrano wszystko... Wam może ich nie szkoda, ale wszyscy tak naprawdę jedziemy na tym samym wózku. Jak zacznie się bida z nędzą, głód, wzrośnie przestępczość, zaczną się napady i klimaty jak z filmu "Droga" (a na razie wszystko do tego zmierza), to gwarantuję, że jeszcze zatęsknicie za COVIDEM i będzie ubolewać, jacy to byliście krótkowzroczni. Myślicie, że państwo wam pomoże? Że wszystko to dla waszego dobra? Gratuluję dziecięcej naiwności...Kiedyś zamykało się chorych, dziś zamyka się zdrowych - naprawdę nie daje to wam do myślenia? Szkoda, bo tylko od ludzi zależy to, czy jeszcze kiedykolwiek będzie normalnie. Już dziś milion Polaków leczy się na depresję. No, ale przecież liczy się tylko COVID. Trzeba się chronić, chronić, chronić, przy okazji niszcząc wszystko dookoła - niszcząc normalny świat.

MA.
07-03-2021 21:18

Podpisuję się pod powyższym głosem rozsądku - każda sprawa ma węższe i szersze konsekwencje.
Pozdrowienia!

Paweł
08-03-2021 09:46

Niestety zgadzam się z Tą wypowiedzią:( Konsekwencje przyjdą dość szybko, w edukacji dzieci i młodzieży jeszcze szybciej.

wojak33
10-03-2021 06:26

Po groma było otwierać basen co wody brakuje?to niech się w wannie wykąpią.paranoja. sauna basen w dupach się przewraca. Posiedzcie w domu i nie narazajcie innych.

Danuta
08-03-2021 13:57

Pewnie, całe życie można tak w domu przesiedzieć, tylko chyba nie na tym rzecz polega.

MA.
08-03-2021 15:12

Place zabaw pozamykane, ale w Ksiazenicach wszystko działa normalnie, jak szkółka Legii czy Kort tenisowy. Czy te obostrzenia dotyczą tylko mieszkańców z Grodziska i miejscowosci ościennych poza Ksiazenicami? Czy tylko miasta Grodzisk?

Marek
08-03-2021 18:37

Panie Burmistrzu, czy pan wie gdzie odpoczywają pańscy pracownicy na urlopach -może jadą w góry, na Mazury czy nad morze?

mmm
09-03-2021 23:40

Karać za maseczki pod nosem. Maska pod nosem to tak jakby jej w ogóle nie było, a połowa ludzi tak nosi.

olo
11-03-2021 11:48

kupowałam chleb w piekarni,pani ekspedientka ubrana w czarne rękawiczki podała mi chleb a następnie tymi samymi rękawiczkami wzięła pieniądze.Na zwrócną uwagę odeszła od lady obrażona.Należy zwracać uwagę na zachowanie ekspedientek w sklepach.które nie znają podstawowych zasad higieny.Nie pomogą maseczki,dystans jeśli będą łamane wymogi sanitarne

ter
11-03-2021 12:34

Idziesz do kościoła przyjmujesz komunię, gdzie są wymogi sanitarne. Przecież dłoń księdza jest wychuchana przez wszystkich.

rk
23-03-2021 12:54

Sprzedam Opla

Mercedes-Benz
11-03-2021 17:31








📰︎ NAJPOPULARNIEJSZE



💬︎ NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE



odwiedź nasz profil na FB

Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.