reklama Grodzisk Mazowiecki
TEMATY NA CZASIE:
inwestycje
CPK
wypadki
policja
wyłączenia prądu
grille gazowe

01

10 2022

Jakich narzędzi używają agencje SEO?


Artykuł sponsorowany

podziel się na Facebooku podziel się na Twitterze podziel się na Pinterest podziel się na WhatsApp

Jakich narzędzi używają agencje SEO? - Grodzisk News


Pozycjonowanie to złożony proces, poprawiający widoczność strony w wyszukiwarce. Sprawne i skuteczne przeprowadzanie prac zapewniają różnorodne narzędzia, z których na co dzień korzystają agencje SEO. Każda agencja SEO do skutecznej pracy potrzebuje odpowiednich narzędzi. Dowiedz się, jakie programy stanowią nieodzowny element pracy specjalistów SEO i SEM oraz w jaki sposób ich używanie poprawia jakość usług świadczonych przez agencje.  


Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google, wbrew pozorom, nie należy do prostych ani tym bardziej szybkich zadań. Proces ten w dużej mierze polega na tworzeniu wartościowych treści, przyjaznych zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce. Ponadto, wymaga on też przede wszystkim dużego doświadczenia oraz umiejętności korzystania z wielu narzędzi, odpowiedzialnych między innymi za wysoką pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki. Z których programów korzystają agencje SEO? 

Planer słów kluczowych
Słowa kluczowe stanowią podstawę, jeżeli mówimy o dobrej widoczności strony. W zależności od wyników analizy, skuteczne mogą okazać się krótkie bądź długie frazy, czyli tak zwane “long tail”. Muszą one zostać dokładnie dobrane do profilu strony, dlatego też agencje SEO korzystają z planera słów kluczowych Google. W ten sposób, użytkownicy wpisujący odpowiednie frazy, zobaczą w wyszukiwarce daną stronę w na jednym z pierwszych miejsc. 

Google moja firma
Działania lokalne to istotna kwestia, którą powinny mieć na uwadze agencje SEO w przypadku klientów chcących zyskać odbiorców wśród okolicznych użytkowników. Lokalne pozycjonowanie opiera się na pracy w aplikacji Google Moja Firma, która pomocna jest również w przypadku promowania firmy w social mediach.  

Google Analytics
Jest to z pewnością jedno z najważniejszych narzędzi marketingu internetowego, z których korzystają agencje SEO. Google Analytics to program pomagający sprawdzić efekty pozycjonowania danej witryny w internecie, generując na bieżąco dane, określające pozycję strony, jak i najczęściej wpisywane frazy przez użytkowników. Dzięki tej aplikacji, specjalista jest w stanie pracować z kodem źródłowym oraz wyeliminować ze strony treści, które nic do niej nie wnoszą. 

Google Optimize
Każdy specjalista SEO i SEM zdaje sobie sprawę z tego, że strona internetowa musi być przyjazna nie tylko dla robotów wyszukiwarki, ale i przede wszystkim dla użytkowników. Niezbędna jest zatem optymalizacja strony w taki sposób, aby była ona atrakcyjna oraz użyteczna dla potencjalnych klientów. Podczas prac związanych z pozycjonowaniem istotne jest przeanalizowanie czy użytkownicy nie mają problemu z poruszaniem się na danej stronie, a także czy jej układ oraz kolorystyka spełniają ich oczekiwania. Działanie to jest jednym z podstawowych filarów zastosowania skutecznego marketingu internetowego. 

Google Trends
Pozycjonowanie strony samemu nie należy wprawdzie do prostych zadań, jednak z pewnością jest możliwe. Jeżeli w pierwszej kolejności wolisz spróbować swoich własnych sił, możesz skorzystać z wykorzystywanego również przez agencje Google Trends. To narzędzie pomoże ci znaleźć inspiracje na wpisy, które stanowią niezwykle istotną kwestię w przypadku chęci osiągnięcia wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

Ahrefs
Narzędzie Ahrefs wykorzystywane jest przez większość agencji SEO. Umożliwia analizę profilu linków oraz konkurencji. Stanowi również dużą pomoc w zakresie monitorowania stron internetowych.

Miesięczne ceny za dostęp do narzędzia zaczynają się od 99 dolarów za najmniejszy pakiet Lite.

Artykuł powstał we współpracy z firmą https://contentninja.pl.









📰︎ NAJPOPULARNIEJSZE



💬︎ NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE



odwiedź nasz profil na FB

Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.