21
01 2023
Dominik Pietraszek Grodzisk News
21.01.2023, godz. 20:00
W wyniku intensywnych opadów mokrego śniegu wiele sieci energetycznych zostało uszkodzonych. Tysiące mieszkańców w naszym rejonie było bez prądu. Energetycy zapewniają, że wszystkie awarie powinny zostać usunięte w ciągu 24–48 godzin.
Wielu mieszkańców w godzinach popołudniowych zgłaszało nam przerwy w dostawach energii. Niektórzy prądu nie mają od rana jak część mieszkańców Radoń, czy Grodziska Mazowieckiego. Jak udało nam się dowiedzieć, w rejonie energetycznym Pruszków, który obejmuje m.in. Grodzisk, Milanówek, czy Brwinów prądu w szczytowym momencie nie miało nawet 5 tys. odbiorców.
Zgodnie z aktualizacją na godz. 18.00, podaną przez PGE Dystrybucja na wznowienie zasilania oczekuje część mieszkańców gmin: Grodzisk, Milanówek, Brwinów, Podkowa Leśna, Żabia Wola, a także Jaktorów i Nadarzyn. Energetycy zapewniają, że trwają intensywne naprawy sieci. – Wszystkie nasze brygady są na nogach, regularnie usuwamy uszkodzenia. Gdy przechodził ten najcięższy front, to nasi monterzy naprawiali jedno uszkodzenie, a w kolejnych dwóch miejscach występowały nowe awarie. Teraz już tendencja jest spadkowa, jeżeli chodzi o awarie na liniach magistralnych to mamy już ich 0. Natomiast usuwane są głównie awarie już mniej poważne, lokalne jak np. przyłącza do domów. Nie mają one już charakteru awarii masowych – mówi nam Andrzej Murawski, koordynator ds. komunikacji warszawskiego oddziału PGE Dystrybucja.
Kiedy wszystkie awarie zostaną usunięte? – Myślę, że ze wszystkimi reklamacjami uporamy się w ciągu jednego-góra dwóch dni – zaznacza Andrzej Murawski.
Przedstawiciel PGE zachęca wszystkich użytkowników do instalacji aplikacji „991 Assistant – PGE Dystrybucja”. – Jest ona dostępna zarówno na App Store jak i Google Play. Dzięki niej można bez problemu m.in. zgłosić awarię, czy sprawdzić aktualny status awarii. W sytuacji wystąpienia wielu awarii jednocześnie nasze linie telefoniczne są mocno obciążone, a taka aplikacja nam umożliwi sprawne zgłoszenie i szybki dostęp do informacji – opisuje Murawski.
ZOBACZ TEŻ
Infolinia PGE niestety nie sprostała zadaniu, włączone wszystkie ostrzeżenia, żeby tylko zniechęcić. Informacja o ponad godzinnym oczekiwaniu, a odbiera konsultant po 12 minutach, z pretensją w głosie, że jest informacja do której mają usunąć awarie. Super, mówię więc, że gdyby była taka informacja to bym nie czekał na połączenie, a Pani z już widocznie znudzona pracą, odpowiada, że wiedzą o awarii związanej z brakiem informacji. Kurcze dziwnie się poczułem. Jest informacja ale jej nie ma, więc czemu Pan dzwoni i zawraca dup...
Ja
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.