21
01 2023
Dominik Pietraszek Grodzisk News
21.01.2023, godz. 20:00
W wyniku intensywnych opadów mokrego śniegu wiele sieci energetycznych zostało uszkodzonych. Tysiące mieszkańców w naszym rejonie było bez prądu. Energetycy zapewniają, że wszystkie awarie powinny zostać usunięte w ciągu 24–48 godzin.
Wielu mieszkańców w godzinach popołudniowych zgłaszało nam przerwy w dostawach energii. Niektórzy prądu nie mają od rana jak część mieszkańców Radoń, czy Grodziska Mazowieckiego. Jak udało nam się dowiedzieć, w rejonie energetycznym Pruszków, który obejmuje m.in. Grodzisk, Milanówek, czy Brwinów prądu w szczytowym momencie nie miało nawet 5 tys. odbiorców.
Zgodnie z aktualizacją na godz. 18.00, podaną przez PGE Dystrybucja na wznowienie zasilania oczekuje część mieszkańców gmin: Grodzisk, Milanówek, Brwinów, Podkowa Leśna, Żabia Wola, a także Jaktorów i Nadarzyn. Energetycy zapewniają, że trwają intensywne naprawy sieci. – Wszystkie nasze brygady są na nogach, regularnie usuwamy uszkodzenia. Gdy przechodził ten najcięższy front, to nasi monterzy naprawiali jedno uszkodzenie, a w kolejnych dwóch miejscach występowały nowe awarie. Teraz już tendencja jest spadkowa, jeżeli chodzi o awarie na liniach magistralnych to mamy już ich 0. Natomiast usuwane są głównie awarie już mniej poważne, lokalne jak np. przyłącza do domów. Nie mają one już charakteru awarii masowych – mówi nam Andrzej Murawski, koordynator ds. komunikacji warszawskiego oddziału PGE Dystrybucja.
Kiedy wszystkie awarie zostaną usunięte? – Myślę, że ze wszystkimi reklamacjami uporamy się w ciągu jednego-góra dwóch dni – zaznacza Andrzej Murawski.
Przedstawiciel PGE zachęca wszystkich użytkowników do instalacji aplikacji „991 Assistant – PGE Dystrybucja”. – Jest ona dostępna zarówno na App Store jak i Google Play. Dzięki niej można bez problemu m.in. zgłosić awarię, czy sprawdzić aktualny status awarii. W sytuacji wystąpienia wielu awarii jednocześnie nasze linie telefoniczne są mocno obciążone, a taka aplikacja nam umożliwi sprawne zgłoszenie i szybki dostęp do informacji – opisuje Murawski.
ZOBACZ TEŻ
naprawy "na sieci'? A może "pod siecią", albo "obok sieci" . A najlepiej po polsku, to: "naprawy sieci".
xenna
21-01-2023 20:43
Niestety dziś infolinia PGE, znów nie sprostała wyzwaniu. Nie tylko brak komunikatów to jeszcze brak informacji od operatora, który nie wiedział, że nie ma żadnych informacji pod 991. Przy kolejnej próbie rozmowy, po połączeniu z operatorem, niestety zostałem rozłączony.
Ja
21-01-2023 21:58
Ta awaria dotyczyła też i mnie. PGE Pruszków pod 991 dawało komunikaty, że nie ma wyłączeń w rejonie i awarii, a czas oczekiwania do konsultanta wynosi ponad godzinę. Skąd się to wzięło. Z chaosu????
Włodek
21-01-2023 22:06
Infolinia PGE niestety nie sprostała zadaniu, włączone wszystkie ostrzeżenia, żeby tylko zniechęcić. Informacja o ponad godzinnym oczekiwaniu, a odbiera konsultant po 12 minutach, z pretensją w głosie, że jest informacja do której mają usunąć awarie. Super, mówię więc, że gdyby była taka informacja to bym nie czekał na połączenie, a Pani z już widocznie znudzona pracą, odpowiada, że wiedzą o awarii związanej z brakiem informacji. Kurcze dziwnie się poczułem. Jest informacja ale jej nie ma, więc czemu Pan dzwoni i zawraca dup...
Ja
22-01-2023 07:51
Wszystkim poszkodowanym przypominam że można się ubiegać o rekompensatę finansową jeśli prądu nie było dłużej niż 24 godziny
Dorota
22-01-2023 12:16
Bez przesady z tym odszkodowaniem, zaoszczędzi się trochę prądu;) Poza tym co to za śnieg, popada i zaraz topnieje. Chyba ludzie nie pamiętają już PRAWDZIWEJ śnieżycy....
Sąsiadka
22-01-2023 20:44
Copyright © 2014-2023 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.