05
07 2016
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
05.07.2016, godz. 09:36
Trzy miesiące po starcie rozbudowy przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie zaglądamy na plac budowy. A tam jest już praktycznie gotowa bryła, która stanowić będzie dodatkowe piętro placówki.
Inwestycja ruszyła na początku kwietnia. A jej wykonanie jaktorowski magistrat powierzył firmie OKNO-BUD z Sochaczewa, która w przetargu złożyła ofertę opiewająca na prawie 3,7 mln zł.
W ramach zadania powstaje dodatkowe piętro dla pięcio- i sześciolatków. Znajdą się tam sale dydaktyczne i pomieszczenia sanitarne. Ponadto swoje biura będą mieć zastępca dyrektora oraz logopeda. W nowej części znajdą się również zmywalnia, rozdzielnia, pomieszczenia techniczne i porządkowe oraz pracowników obsługi. Parter natomiast zostanie dostosowany do potrzeb 3- i 4-latków. Oprócz pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych, dzieci będą miały do dyspozycji salę zajęć ruchowych. Na parterze znajdą się też m.in. pomieszczenia magazynowe i te przeznaczone dla pracowników placówki oraz szatnie. Powstanie też klatka schodowa.
Po trzech miesiącach od startu inwestycji postanowiliśmy sprawdzić postępy na placu budowy. ? Cała bryła dodatkowe piętra jest już w zasadzie gotowe. Stoją wszystkie ściany boczne, wykonawca wylał podłogi i przykrył dach. Teraz szykuje się do wstawienia stolarki okiennej drzwiowej ? mówią przedstawiciele Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jaktorowie. ? Na razie wszystkie prace idą zgodnie z harmonogramem, pogoda nam dopisuje, więc mamy nadzieję, że tak będzie nadal. Z drugiej strony musimy pamiętać, że najbardziej czasochłonne będą prace instalacyjne wewnątrz budynku: związane z elektryką, hydrauliką ? dodają.
Pracownicy ZSP zapewniają jednak, że zadanie powinno zostać spokojnie zrealizowane w wyznaczonym terminie czyli do 30 czerwca 2017 roku. Po rozbudowie przedszkole będzie mogło przyjąć nawet 300 dzieci w 12 oddziałach (4 oddziały 3- i 4-latków oraz 8 oddziałów 5- i 6-latków).
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.