23
09 2016
Adam Fabisiewicz Grodzisk News
23.09.2016, godz. 09:31
Kilka dni temu informowaliśmy o planowanej od października nowej zniżce biletowej w pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Wcześniej, bo już we wrześniu przewoźnik wprowadził natomiast udogodnienie dla wszystkich pasażerów ? to płatność mobilna za bilet kupiony w automacie na stacji.
Warszawska Kolej Dojazdowa pierwsze automaty biletowe uruchomiła w czerwcu 2012 roku na przystankach: Pruszków, Warszawa Salomea, Warszawa Raków i Warszawa i Reduta Ordona, następnie sukcesywnie dostawiała urządzenia na kolejnych swoich stacjach, by wreszcie w lutym 2014 r. osiągnąć cel, jakim było wyposażenie w automaty biletowe całego szlaku.
Jednocześnie przewoźnik zwiększał funkcjonalność biletomatów i dokładał nowe opcje zakupu różnego typu biletów. Teraz wprowadził następne udogodnienie dla podróżnych. Idąc z duchem czasu wukadka zaimplementowała w biletomatach funkcję płatności mobilnej BLIK. Można jej dokonywać za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym. Dla podróżnych którzy wolą bardziej tradycyjne metody płacenia za bilety pozostają opcje uiszczenia opłaty gotówką lub kartą.
Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach biletowych WKD znajduje się w Warszawie na stacji metro Świętokrzyska - pawilon 1000E 2. Punkt czynny jest: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00
Copyright © 2014-2024 - Grodzisk News - wszelkie prawa zastrzeżone.