12 01 2019

Nieodśnieżony i śliski peron? Zadzwoń!

12.01.2019, godz.: 18:26
Nieodśnieżony i śliski peron? Zadzwoń!
Fot. Piotr Antos

PKP Polskie Linie Kolejowe ponownie uruchomiły aplikację, która ma ułatwić zgłaszanie nieodśnieżonych i śliskich peronów.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał kolejne ostrzeżenia drugiego stopnia dotyczące marznących opadów. Taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko na drogach i chodnikach, ale również i na peronach kolejowych. PKP PLK zapewniają, że starają się jak najlepiej dbać o bezpieczeństwo na swoich obiektach, ale aby działać efektywniej prosi o pomoc pasażerów.

Kolejarze uruchomili specjalną aplikację dla pasażerów, którzy chcieliby zgłosić nieodśnieżony lub śliski peron. Wystarczy wejść na stronę zarządcy infrastruktury i kliknąć „sytuacja zimowa”. Gdy wpiszemy nazwę stacji lub przystanku wyświetli się adres odpowiedzialnego za to miejsce zakładu linii kolejowych wraz z numerem telefonu, pod który można zadzwonić, by zgłosić problem.

Dodaj Komentarz

Portal GrodziskNews.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie nie związane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

Jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych Portal GrodziskNews.pl wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych na portalu bez zgody jest zabronione.
Blogi